090121

Aww idag blev Tösen massa ledsen när jag skulle klä av henne overallen innan jag lämnade henne på dagis.. USCH!! =(  Inte direkt en vana att lämna henne ledsen och sen komma tillbaka efter 5 timmar(!!) =( Men de hade gått massa bra, direkt när de gick in i de stora rummet så lekte hon som ingeting hade hänt.
Haha, Tösen har en "dagis" overall och den fina overallen när hon är med mig. Haha idag fick jag bra bevis på att de va VÄLDIGT tur att jag hade gjort så. För dagis overallen va ju inte direkt Jätte vacker efter de hade varit i skogen ^^ hahah!!
Usch känner nu varje kväll att jag INTE vill lämna henne på dagis imorgon, vill ha henne hemma... =(.. Men rutinerna kommer väl snart?

Igår mailade jag ETF ang min nyckel till mitt föråd är borttappad. De va dock FLEEERA månader sen jag tappade bort den. Men har inte vågat att mailat.. Tankarna "Tänk om de är jätte jätte dyrt", men har så mycket skit i lägenheten som måste in dit så jag mailade. Fick som svar att de kostar mig max 200kr haha de va ju inget :P..

Känns som att jag har massa att göra, stressad fast de inte är något stress påverkande saker :S
Känns som att jag har glömt något...

MASSA ATT GÖRA!!!
Bara så ni vet, intresserad? Så om jag inte skriver mycket här så vet ni här varför...

Imorgon - Ska jag vara med den bästa Madde. Ska följa med henne på lite ärende :)
Lördag - Till mamma och fira min lillebror. + att jag då även får en ny dator.
Söndag - Anton 1år.
Nästa vecka
Tisdag - Blomstra som vanligt sen starten på kursen.
Onsdag - Möte på AMF
Torsdag - Har tid på BMM men kan inte då jag ska vara där 45 min innan jag ska hämta tösen.
Fredag - 1års kontroll nere på BVC (FAAAAAAN ATT DOM HAR FLYTTAT BVC).. Pappa helgen börjar =(
Lördag - Till västerås och vara med Maskan. Utgång.
Söndag - Vaknar hos Maskan ;) Sen blir de bio, förmodligen den nya -I Taket Lyser Stjärnorna..?! Sen kommer tösen till mig <3
Måndagen efter de - MAGNUS BETNÈR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback