090125

God kväll!
Idag har jag och Tösen varit hos Anton. Han fyllde 1år igår så de va kalas för han idag :) De va riktigt kul och massa folk! De pinsamaste va att vi fick lov att komma dit utan present, skämmit eller vad?
Inte va de "mitt" fel, utan FUCKING SEB!! Jag Hade pengar på kortet, de visste jag om. Men när jag skrev till Diana och skrev att jag är suger på att käka något innan, och efter så kollade jag kontot, 5kr kvar? :O Såg då att Dom jävlarna har dragit alla mina räkningar som jag la in att de skulle dras den 27:e..
Drogs IDAG men står "Bokförings-datum" - 2009-01-27... BAJS!
Men får ju som sagt alla mina pengar den 27:e så de blir väl att köpa en present och springa upp till Sara och ge den då :P

De va något jag skulle skriva... hmm.. vet ej..
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback