Dagis

Idag va de dagis igen.. Gick HUR bra som helst!! =) Typ verkligen inte bryr sig om mig ^^
Och de va 2 större flickor som ville hjälpa Tösen till mat-platsen, sött! =)
Alla är lika nyfikna på henne som hon är på de andra.
Dock så åt inte tösen klart då hon va sååååå trött.. Konstigt? Får vakna 07:30 vi som brukar vakna mellan 9-10.
Sen va de bara att traska hemmåt och sooova :) Även för mig.
Imorgon? Dagis 9-12 sen kanske träffa Elin.

För ett tag sen så va de typ då de va pappahelg för Tösen så va de tvärtom för de jag umgicks me... Men nu?! Nu är de tvärtom. :) Såå niice! =)

Fast jag inte pratar med många, umgås med så många om dagarna.. spec den senaste tiden, orken finns inte... Så får man höra sååå mkt ^^

Nu blir de en rök och sen busa med Tösen.. (Fast varje gång jag vill busa så klättrar hon upp på mig och ska kramas och pussas, när jag vill kramas och pussas så blir hon busa) haha :D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback