Glad!

Dom senaste månaderna så har jag ändrat på mig, ändrat  vardagen och saker i mitt liv. Priotera bort de som inte är hela världen... De är en bit kvar, men jag kommer sakta dit.

En bra ändring som jag är nog mest nöjd med och som har fått mig att må så mycket bättre är att jag har valt bort en del ytliga vänner, valt att inte behöva umgås/prata/höra av mig till någon varje dag. Vet att jag själv sa Ja till mycket jag själv innerst inne inte ville. Innan.
Så nyfiken man va så ville man veta allt + de som inte finns. Prata med allt och bara "haha jag känner den och den...". 
Allt detta jag har valt bort/trappa ner på har fått mig att tycka mer om mig själv, mer om mitt "riktiga" liv, min framtid. Och självklart så är nästan allt de för/till Tösens.

Innan jag hade Tösen så va jag typ aldrig singel, va så beroende utav närhet. Att få känna sig älskad.
I dagens läge skulle jag verkligen INTE vilja träffa någon.
Får allt de jag behöver utav dom jag vet aldrig kommer att lämna mig. Min tös, min familj. De är dom viktigaste och värdefullaste i mitt liv.

De är en speciell sak jag "jobbar" på nu, de är svårt. Men jag vet att i slut ändan så kommer jag må SÅ mycket bättre!
Som sagt är de en bit kvar men jag är på god väg, och fy bubblan va jag mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback