Kaxig = Dagis, pappa?

Idag när vi kom hem till Michis så va Tösen JÄTTE annorlunda emot vad hon brukar vara.
Och de va ett tag sen hon träffade Michis.

Direkt när vi kom så va de inga sura miner, kunde sätta ner henne på golvet och klä av henne utan några problem (hon  va överlycklig och sa vovve hela tiden.... till katterna^^), Michis FICK ta upp henne utan några sura miner (hon ville inte ens till mig) och sen när jag satte henne på golvet igen så kröp hon direkt in till Theas rum och hade de SÅ roligt..
Snacka om att hon har blivit kaxig!!!!
För så har de aldrig varit. Konstigt att hon är mammig? Nepp, då hon endast har varit med mig.

Är de dagis eller att de nu är regelbundet att hon träffar sin pappa tro? (Hon blir glad när hon ser honom numera.)
Hon har börjat att "släppa" på mig, på ett bra sätt som både vi behöver.

Och så har hon blivit världens mys troll emot mig. Hon vill nästan jämt kramas och pussas på en.. Så söt när hon ska pussas för hon tar båda händerna på ens kind och sen väärsta (BLÖTA) pussen :D hehehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback