Mamma/mormor

Idag har vi spenderat våran dag hos mamma/mormor.
Skönt att man har en mamma som bor så nära.
Pratas varje dag, träffas varje helg .. typ..
Mys!

Vi har inte gjort så mycket, mest busat med tösen min :)
Hade pratat lite med Tösens pappa idag om att han skulle träffa Tösen.. Men ja, vi va ju hos mamma/mormor men så frågade jag han senare om han kunde köra hem oss. Men tyvärr så kunde han inte de....
Vi klädde på oss, öppnade port dörren hör HÖÖÖG musik från någon bil, musiken kommer närmare och där kommer tösens pappa, TÖÖÖÖNT!! hahah.. Så han körde hem oss ändå =D.. + att han kanske kommer förbi senare ;)

Sjukt sugen på kladdkaka, gjorde de härom dagen.SICKEN tur att jag fick döskalle formarna utav Vickan (!!) för annars skulle jag inte kunna göra kladdkaka, har ingen form.. :D
Tösen har dock bara sovit i ca 40min så jag vill att hon ska sova liite till innan jag håller på att vispa med elvispen osv..

Om 2 dagar är de inskolning för Tösen.... =/
och SJÄÄÄVLKLART, kommer jag nu, i detta läge.. att söka jobb.. då de finns SÅÅÅÅ mycket lediga jobb just nu...
Men jag söker för fullt, har redan sökt typ 10 jobb.. och ska titta lite idag och söka mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback