Pjuh!

Ja, inlägget under va ang vattkoppor.
De går vattkoppor på dagiset, de va något barn som fick de förra veckan. Och de smittar ju innan de bryts ut.
Och detta är 3:e veckan för tösen på dagis, hon smakar på alla leksaker så chansen är mycket stor!
Jag VILL att hon ska få vattkoppor, låter elakt jag vet. Men ju tidigare desto bättre. Att få de överstökat liksom.
Men denna vecka har jag så många möter osv. Men idag fanns de inga bevis på att hon har fått de (blev orolig då jag såg en röd prick.. men den är borta)


Söt kusin med vattkoppor =( ca 6 månader, om jag har rätt..

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men det finns dom som bara får nån enstaka vattkoppa och sen är det över. Så om du har riktigt tur så var det en vattkoppa :)

2009-01-29 @ 00:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback