Samling

Jag ska fixa 2 "samlingar" utav 2 olika saker in till Tösens rum,.

Kan knapt inte hålla mig ifrån att inte börja att köpa lite. Men de blir så onödigt att göra de nu. Nu när inte en enda sak är klar i hennes rum.
1, Finns typ bara 10 ex. Men de är VÄRT!
2; Finns typ 100000 olika :D
Måste DÅ när jag ska börja att fixa dem gå ner till mammas källare för de(2an) kan finnas en chans att hon kan ha en del :D HOPPAS!

Nu då?
Typ fixa något gott och käka, feta + oliver + pest... macka?
Titta på film och sen försöka att sova.

Imorgon blir de att städa och tvätta.. Tvätta behövs VERKLIGEN, jag har inte tvättat på över 2 veckor, och kläderna börjar att tryta eller ja, favvis kläderna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback