Snart blir det till verklighet

Jag har planerat, planerat och planerat.
Ska till min mamma i helgen och vi ska prata med om de.
Om vad hon ska göra osv...
Detta kommer nog vara de ROLIGASTE jag någonsin har gjort!
-Ja som sagt. Fixa Tösens rum!!!! :D

Lite rit-beskrivning :D

En ritning över sovrummet :P
Vägg 1, 2 och 3.


Vägg 1
Hela denna vägg blir ett kök:)
Det kommer att sitta draperi (VITT) för vid diskbänken och de andra på sidorna.
Hyllan på höger sida av spisen blir de med kastruller osv. Och andra sidan tallrikar och de. Sen kommer de även en stång över hyllan med tallrikar, där stekspade, osv ska hänga..


Vägg 2.
Är inte riktigt 100 än på hur denna vägg + 3:an vägg blir.
Men jag vill inte ha mycket på denna vägg då tapeten ska vara i fokus.
Tapeten = Varannan rosa med stjärnor och varannan rosa som är på de andra väggarna.



Vägg 3.
På denna sidan blir de förvaring/bokhyllor och en myshörna.
Jag TROR iaf att de blir dom här bokhyllorna är inte riktigt 100 än.
Måste även kunna förvara hennes leksaker....
Svårt de där..
Men ah, de blir (tror jag) sänghimmel och en MASSSA kuddar + en hylla med henne böcker.

Kommentarer
Postat av: sanna

de där kommer bli riktigt nice

2009-01-01 @ 21:31:56
Postat av: Soya

Dom stärntapeterna är ju tokfina!

Hittat dom?

Kram

2009-01-02 @ 11:49:01
URL: http://soya.blogg.se/start

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback