Steg efter Steg

Yes, så är det!
Jag va hos Jenny idag efter hon kom hem från jobbet. Kl blev mycket efter maten och jag planerade att gå hem men skulle ut och röka först. Tösen blev på helt mkt bättre humör så jag stannade ett litet tag till. Och jag säger TACK OCH LOV(!!!!!!!!!) för de.
Jag ställde Tösen upp, så hon stod själv (så som jag alltid gör).
När Mija gjorde så, så va Tösen lite grinig och ville till mig så hon GICK till mig!

Sen strax efter så satt vi i Neos rum. Och GUUUUUUUUUD va hon gick mellan oss. De va inte de där "spring-fall" gå, de va inte 1-2 steg. De va lungt, sannsat och MASSA steg!! Hon rättade till och med sig själv när hon höll på att tappa balansen!!!!

Man kan verkligen inte bli mer än STOLT som mamma!
Man ville bara pussa på henne då glädjen va över öronen på en :D


Kommentarer
Postat av: Vickan

Åh, jag blir så glad också för er skull! Gud vad duktig hon är :D Kan förstå det känns underbart att se första gången :D



Kram!

2009-01-09 @ 00:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback