Tankar..

Att från ena dagen inte har NÅGRA tider att passa, att göra dagen precis som man vill - vara ute hela dagen eller vara inne hela dagen, de va jag som bestämmde de...
Tills andra dagen då allt kommer på en och samma gång.

Tösen dagis tider kommer man lära sig fort, men sen alla möten, söka jobb osv...
De som är jobbigt är att vissa dagar är tösen på dagis så gör man ingeting och andra dagar måste säga till dagis att hon stannar längre för jag har ett möte att gå på.. just de som är jobbigt!

Nu önskar jag att jag hade/fick ett jobb!! Då är de rutin från man vakna tills man går och lägger sig.

Är Så glad att de är pappa-helg denna helg som kommer. Känns verkligen som att jag behöver de.. <-- titta!!! FÖRSTA gången jag verkligen känner så!!! Att bara få vara, nu är de för mkt =/...



Vill inte, Vill inte, Vill inte!!!!!!!!!!!
.... De kommer bli bra..

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag vet och förstår hur du känner, det kommer bli bra :-)

Jag har oxå pappa helg denna helg :-)



puss

2009-01-13 @ 00:01:52
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback