Velar, de är så de ska vara!

Håller fortfarande på att kolla runt på hur jag ska ha de i tösens rum. Jag är ju som sagt inte 100% säker på än hur jag ska göra i hennes rum. Med möbler och platsering.
Men de är bra att jag velar, för jag får upp olika alternativ i huvudet. Och jag vet, när jag är nöjd så är jag 110% nöjd och kommer verkligen mår SÅÅ bra när allt är klart.

Precis så va de i vardagsrummet.
Jag köper inget när jag känner "de vill jag ha", utan väntar ett bra tag... När jag väl köpte sakerna till vardagsrummet så kan jag inte mer än säga -FY FAN VA NÖJD JAG ÄR! :D
Jag velar fortfarande på hur jag ska ha de på väggarna. Just därför de är tomt. Varför sätta upp något med måfå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback