Ångest =(

Imorgon börjar jag jobba igen, lite ångest över de men inte så farligt.
De jag har mest ångest över är att lämna över Tösen till sin pappa, hon ska vara där i 1 vecka. 1 hel jävla vecka????!! De får inte vara lagligt att vara ifrån sitt barn så länge. Jag kommer ALDRIG klara en hel vecka utan henne, utan hennes bus, utan hennes kramar och pussar på en HEL vecka.. =(
Kommer allt få tvinga han att komma över någon/några dagar i veckan så jag får träffa henne.


Usch klump i magen har man också över de =(


(Mer om tösens kalas kommer i ett eget inlägg när jag kommer hem)

Kommentarer
Postat av: Mixx

Du fixar det gumman.

Hoppas att veckan går fort bara :)

2009-07-12 @ 23:39:13
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback