Bra tajming Tösen!

God morgon!
Eller ja, Tösen tyckte att vi skulle gå upp kl 6.
Vi har käkat frulle, städat lite, blåst upp ballonger och busat..

Ica öppnade kl 9 och jag ville då passa på att gå dit då. Så jag gick in till badrummet för att sätta på mig lite kläder och sen kommer jag in till vardagsrummet och vad hittar jag då? Jo en sovande Tös i soffan.
Bra där Tösen, bra tajming :) Inte typ vara vaken ner till Ica och sen sova då jag ska fixa med tårtorna :) Nej då!
Men får nog allt väcka henne snart då jag inte vill stressa in i det sista, får så sjukt ont i magen då :(

Elin och Affe kanske skulle kika förbi nu innan kalaset börjar då de ska vidare kl 2 :(
Frida.L och Riley kanske också kommer tidigare, jag skulle höra av mig när tårtorna är klara och så. För hon kan inte lämna vovvarna allt för länge i lägenheten.

Mellan 2-3 så kommer de rulla in lite folk. Kul!! Jag hoppas även att de går bra. Fast jag "hatar" att själv fixa något sånt här, svårt att koppla av och stressar mest.

Grattis på namnsdagen mitt hjärta!
Hoppas du tycker att dagen blir lyckad.

Kameran är med mig under dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback