Torsdag!

Dagen idag har varit massa bra!!

I morse hade jag ett ärende, SKÖNT att de äntligen är gjort nu och är över.
Efter de mötte jag Mixx på stan, följde med henne på hennes ärende. Sen mötte vi upp Sara och lunchade med henne. Efter de så drog vi hem till henne. Strax där efter hörde J-H av sig och Mixx hade Tösen då medan jag och J-H åkte så jag fick stor handla mat. Sen va de bara kasta av de hemma hos mig, sen ner till Mixx. Sen va vi där till halv 9 och ja nu är vi hemma, tösen sover och jag slöar.

De har blivit väldigt sena dagar för både mig och Tösen denna vecka, men ja. Hon ska väl också känna av på semestern? Hon har haft de såååå sjukt kul, och hennes ord bara blir mer och mer. Som idag när de plingade på hos Mixx. Tösen blir alltid helt till sig och glad när de gör de och hon märkte att jag inte rörde mig så säger hon "mamma kom" och snacka om att JAG blev chockad. Aww.

Hade mer än gärnat stannat kvar idag Mixx och snackat.
Men usch lägenheten kallade på mig.
Haft en jääääätte rolig vecka.
Skönt att sitta och prata med dig i flera timmar :)



Du är de finaste jag har!
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.

Kommentarer
Postat av: Mixx

Ingen fara gumman :) Jag överlever.

Tack själv jag har också haft sten kul och jätte trevligt.

Det är skönt att prata med dig med :)



2009-07-09 @ 23:06:36
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback