Ångest?!

Igår va jag vid hamnen. Gick med några personer ner som.. sög. Förlåt men ja.
Direkt när vi kom in så skulle vi lyssna på bandet som spelade, strax efter de gick alla och köpte dricka och satte oss.. Sen smet jag ifrån och de skulle till karusellerna.. Slutade sen med att stod och lyssnade på andra bandet och dansade och hade mig. Sen när de kom tillbaka ifrån karusellerna skulle de ta något att dricka och sätta sig igen.
Kul...
Betalar ju inte 220kr för att sitta på en bänk.
Ja sen de ena till de andra..

Somnade runt 4a på morgonen och vaknade till lite och såg att kl va 08:30. Skulle hämta tösen mellan 9 - 9:30 så de va bara att gå hem fixa sig och sen åka och hämta henne.
Kan säga att man skäms(!!!!!!), har sååån ångest... :s

Sen gick vi ner till stan med familjen då syrran + hennes man skulle ställa ut sin bil. Så vara där kl 10 till 2 tog verkligen på krafterna. 1a att jag typ inte har sovit ett piss. 2a sjukt varmt!!

Nu är jag hemma iaf. Jag och tösen tar de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback