Fortfarande glad!! :D

Ja tror de eller ej, men glädjen är fortfarande med mig, om inte bättre?! :D
Varför kan inte livet alltid vara såhär?

Tror allt att jag snart ska krama kudden, är rätt slut.
Man blir ju inte piggare utav denna värmen. När man står med maskiner som är ca 160 grader precis i ansiktet på en. Hehe!
Men de är alltid roligt när en order kommer som man inte är van med att göra. Ex igår tryckte vi tröjor till en möhippa. Idag tryckte vi skjortor till Boxer. Haha dom va söta!! Själva boxer snubben (Robert) "lutade" sig på skjort-fickan :D..

Fick mer än va jag trodde denna månad, så de är ju inte direkt något man klagar över kan jag lova :P
Fick även hem Tösens presenter jag beställde här om dagen, åååh så sjukt söta. Nu ska man bara lyckats att hålla sig till den 11 Juli tills hon får dem också :P

Ne fan!! Jag ska lyssna på min "mamma" och gå och lägga mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback