Dagen från.. ?!

Vilken J*vla dag.
2 saker som jag är oroliga över, fast jag Inte orkar tänka på de just nu. Dock är det inte så jätte lätt att undvika att tänka på de.

På fredag är de midsommar och de blir att jag, tösen och hennes pappa fira hos tösens farmor och farfar. Jag längtar grymt, att både jag och tösens pappa är och "firar" tillsammans med tösen.
Kan inte tösens pappa vara sjuk oftare? De har varit kul idag ju, förutom då han säger att han har spytt när jag sitter och äter mat ^^

Vad ska man skriva?
Måste fixat ett papper som egentligen skulle ha skickats i fredags.
Måste kolla med hotell osv för Mig, tösen och hennes pappa för semestern.
Måste fixa sakerna Tösen ska få utav mig när vi ska fira henne.
Måste fixa sakerna till tårtan tills den dagen vi ska fira henne.
Måste fixa allas godis påsar. (förutom Hippie Fridas bebis, för den saken är redan klar)

Om alla kommer som säger att de förmodligen kommer, så får jag F*n hoppas på att de blir fint väder! ca 28a pers (inklusive barn) i lägenheten?! Mamma mia!!

Jag som hade bestämt att de inte skulle bli så stort. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback