Dagen!

Ja idag vaknade jag med 2 barn här hemma. Neo kom till mig igår kväll.
Då både Tösens och Neos dagis hade planeringsdag och vi bestämde att Jenny skulle åka och jobba och jag hemma med barnen.

Imorgon blir de jobb igen för min del och dagis för tösen, vi har varit hemma i ca 1 vecka och de kommer bli riktigt tufft imorgon kan jag lova!! Kommer vara sjukt trött och tror att tösen kommer vara de, helt plötsligt så blir de full rulle direkt :)

Idag har vi varit hos Michis hela dagen.Vi pratade om.. Något?! (kommer ej ihåg) och jag sa att jag måste köpa böcker till tösen då hennes sagoböcker som hon har, har man läst flera gånger. Och då sa hon hade hon nyligen hade rensat sin dotters böcker och hade massa hon inte skulle ha kvar. De va MAAASSA böcker jag fick!! =) Kul!!

Kommentarer
Postat av: Mixx

Det är självklart vännen ;)

Jag ringer nästa gång det är rensning höhö.

2009-06-16 @ 12:22:35
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback