..

Nu har jag tillräckligt mycket tid att skriva om helgen som va.

Lördags så kom Elin.B hit på kvällen, vi snackar en MASSA. Vi va nära på att åka till Sthlm innan vi insåg att sista tåget skulle gå om 20 min och tidigaste tåget hem gick efter kl 9 där ifrån och hon som va tvungen att vara hemma tidigare på söndagen.
De slutade med att vi gick ner till Olles istället. Trevligt trevligt.

När man sen kom hem så träffade jag Elin.A och Jenny. Efter lite snack så for jag och Elin.A hit till mig. Efter klockan 3 så gick Elin hem och jag va så trött att jag somnade direkt.

Söndagen vaknade jag upp runt 11 och började städa lite. Sen gick jag till Jenny och efter en liten stund kom även tösen hem <3. När Jenny sen va tvungen att gå så traskade jag och tösen hem. Vi passade även på att gunga och leka lite vid lekplatsen dock hade hon ganska mycket kläder på sig och ingen solkräm på sig då de va väldigt soligt ute. Så beslutet va att gå upp och byta om och smörja in henne, passade även då på att ringa Elin.A som ville joina oss.
När de sen började komma små droppar av regn traskade vi till mig. Lekte massa med Tösen, satt på balkongen och snackade och beställde hem mat. Sen va de bara natti natti för Tösen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback