Fattigare..

Innan jag ens har fått pengar så är jag fattigare, haha!
Som de flesta vid detta lag vet att min Tös har namnsdag den 11 Juli.
Så de mesta jag har handlat är till just denna dag men även lite till mig själv.

Inhandlat:

Hallon mousse som ska vara i tårtan.


Vitchoklad mousse som ska vara i tårtan också..


Lila sugarpaste som ska täcka tårtan/orna.. ^^


Present till tösen. Leksaks tårta.


Present till tösen. Leksaks mat.


Present till tösen. leksaks Glassar


Present till tösen. Leksaks chocklad + fat.

Sen har jag även köpt lite kläder också :D

Till tösen min.


Klänning till mig. Skönt när (OM) de är fint väder.


Bad shots till mig =)


Ett linne till mig.


Ett till linne till mig.


Och hittade äntligen HEL svarta flipflops, till mig :D

Kommentarer
Postat av: rebecca

Kikar in för att önska er en trevlig midsommar! =)



Massa fint du köpt!

2009-06-19 @ 06:19:40
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback