Hamnfestivalen..

Vem har missat att de är hamnfestival här i Enköping i helgen som kommer?!
Jag kan vara barnledig fredag - lördag men faktist så känner jag mig inte riktigt för att gå ner på hamnfestivalen..

De folket som kommer vara där är nyblivna fjortisar med löshår, solat för mycket i solarium, vita/beige/ljusrosa läppar, målat sig som en katt, sveriges värsta push up....

Urk!

... Och dem som precis har fyllt 18år och dansar juckar dansen med sina tjej kompisar..

Lockande?
Att betala över 200kr för inträde för detta? Ne, tror faktiskt inte att de blir någon hamnfestival för min del.
Jag och tösen drar förmodligen ner på dan på lördagen. Så att hon kan få en ballong, och åka karuseller?! :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch för fjortisar ! Blir så irriterad på små-barn som är översminkade och springer runt och skriker !

2009-07-02 @ 00:21:40
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback