Inte min dag idag!!!

Ne man kan ju verkligen inte säga att de är min dag idag.

För vaknade vi kl 7 för att vara nere på BVC 08:15. Vi satt där bra länge och sen får jag reda på att de är den 30 Juli hon ska dit. De hade skrivit fel på det pappret jag fick hem.
Lagom trött och varmt så gjorde vi ett annat ärende som va viktigt.
Efter de så skulle Elin käka så vi höll henne sällskap och sen åkte vi hem.
Somnade typ direkt och vaknade vid halv 3.

Myste och lekte med tösen tills jag gjorde mat.
Efter maten så traskade vi ner till Ica, för att skicka ett brev och att köpa lite dricka, glass, cigg och schampo & balsam och lite så.. när de sen hade blipat alla varorna och jag skulle dra mitt kort så va de "offline". Dvs att jag inte kunde köpa något med kortet och närmaste bankomaten är nere på stan.
SKAFFA BANKOMAT NERE VID ICA!!!!!!!!

Sen små saker som har fått mig på dåligt humör..


Yeye.... Imorgon är de onsdag, och jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback