Jätte bra dag!

God kväll!!

Dagen idag har nog varit den bästa som har varit på länge, inge måste och inga tid att passa. De va ett tag sen man hade en sådan dagen som denna.

Innan lunch så gick tiden jätte sakta, åt frukost, badade, lekte, sov, åt osv.. Men när posten kom så bestämde jag mig att göra lite ärende idag, passa på medan man kan :)
Jag passade på att ringa Elin och fråga om hon ville umgås då jag ändå skulle ner på stan, och självklart kunde hon de. Först gick jag och tösen till apoteket för att köpa sol skydd, så nu äntligen kan hon gå med linne när de är soligt och inte behöva gömma sin hy under en långärmad tröja.
Sen traskade vi och gjorde de som jag skulle göra, sen traskade lite och satte oss sen på torget och åt glass. Sen kom Sara, vi traskade lite där också ;). Sen satte vi oss och åt, sen ner på torget igen då vädret blev FANTASTISKT (!!), och där satt vi hur länge som helst.
Tösen va med Hela tiden, och jag tror allt att hon hade de roligt :) Hon va på strålande humör och lika busig och glad som vanligt. Alla vi lekte med henne, hon pratade och hälsade på alla andra osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback