Kommentarer + pinsamt

Satt på tåget hem konduktören kom som vanligt skulle kolla biljett. Sen går han vidare och sen kommer tillbaka.
(konduktören) -Måste bara få säga att du är en riktig stjärna.
(Ja de som inte vet så har jag rätt många stjärnor in tatuerad på kroppen)

Idag när jag gick hem idag där på morgonen är de en tant som man mötte på vägen. De hon sa först hörde jag dock inte så jag log bara tillbaka.
(Tanten) - Ska du till hamnfestivalen?
(jag) -Hehe, nej jag ska hem..
(Tanten) -Ah, mm...det har jag inget med att göra... så jag får önska dig en trevlig helg.
(jag) -Tack så mycket! Du med. (skämdes som fan! Då jag visste hur jag såg ut osv)



När jag och J väntade på tåget hem så satt vi på bänken. J drack vatten ur en vattenflaska och jag skulle ta den ifrån henne och de visade sig då att hon ej hade stängt den och de hamnade vatten över tanten som satt bredvid mig.


Nu på den senaste tiden så har jag verkligen inte orkat sparat något nr alls. Men igår visade det sig att jag borde göra de..
Förra veckan(?) så skickade jag många sms fel, ringde fel personer osv. Men de va inget mer med det och inget jag direkt så brydde mig om. Men igår skrev en person till mig, jag trodde verkligen att de va en annan person. Vi förde en konversion tills jag sen träffade den personen som jag trodde de va som skrev.. De visade sig att de va en annan person som fick Dom smsen av mig. Opppps! Kan säga att jag skäms så in åt helvete..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback