Orkar inte..

Hela veckan + helgen har varit ett rent helvete.
Där är även förklaringen varför jag inte riktigt har bloggat så pass mycket i veckan.

De ena kommer efter varandra och till slut så orkar man inte hålla humöret uppe, och när man väl försöker så kommer de ännu en sak till.
De värsta va nog i torsdags. När jag och tösen väl kom hem, jag kunde bara inte.. Så jag grät heela tiden. Kunde knappt läsa god natt saga till Tösen. De slutade med att jag höll om henne och hon höll om mig medan tårarna rann och hon somnade. Efter de blev de värre =(. Så innan jag gick och la mig så bar jag in tösen till mig så jag fick sova med henne bredvid mig.
Hon är den ÄNDA personen jag orka vara med hur mitt humör än är. Hon är den ÄNDA personen som verkligen få mig lugn och på bra humör.

På fredagen så va jag så trött, mina ögon sved pga all gråtande så de va bara jobbigt att jobba den dagen.
De va även jobbigt  att säga hej då till tösen på morgonen. Och säga till henne att vi ses på söndag. De är nämligen pappa helg för henne, och de är första gången han hämtar henne på dagis.
Varför just denna helg? Blir bara nere utan henne =( Vill ha henne här hos mig!!!

Och sen denna dag har bara varit förjävlig!!! Skulle ju till v-ås men har inte hört någonting från Maskan som jag skulle vara med =( Lite tråkigt då man har tackat nej till förfrågningar om denna dagen sen innan.'



Kom hem hjärtat!!

Kommentarer
Postat av: sandra

naaaw!! gumman>!!

2009-06-06 @ 18:33:59
URL: http://albinotuvismamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback