Pappa el mamma?!





Detta är lite kul.
Även enligt mig så är Tösen sååå sjukt lik sin pappa, alla säger de osv osv..
Men sen om man tittar på ett kort när min mamma va liten så ser de exakt(!!!) ut som Tösen min.
Hur går detta ihop?! ;)

Jag försökte leta efter ett kort på mig när jag va ca 2år, men hittade inte de... =(

Men jag hittade andra kort på mig när jag va liten.

Jag ca 3½ år sitter och matar min bror som bara är några månader gammal.


Dagis kort.
Jenny (stor) Jag (mellan) och Jimmy (lilla)


Awww va söt jag va ;)


Det riktigt 100% som är ifrån hennes pappa är hennes näsa ^^

Kommentarer
Postat av: sockerbullen

Alltså, hon har ju DRAG av dig såklart, men hon är en avbild av sin far ;) Men lite lik dig är hon.

2009-06-27 @ 22:44:08
Postat av: Ulko ☆ Tösens Mamma

Sv: Fan måste verkligen leta efter en bild på när min mamma va mindre. DÅ kan jag lova att du kommer börja fundera på vem hon egentligen är lik.

2009-06-27 @ 23:19:42
URL: http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: Vickan

Åh, vad söta bilder! :D

Jag tycker hon är lik dig, har inte sett pappan så mycket liksom på bild och så, så man kan bedöma.

Men jag tycker det syns att hon är din tjej helt klart :)



2009-06-28 @ 02:25:50
Postat av: systeryster

vilka söta öron min lilla dumbo:-)

2009-06-28 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback