Planera, planera.

Jag håller på att planera, bjuda in folk osv inför den 11 Juli.

11 Juli = Tösens namnsdag. (De står ej i kalendern men kika in här [KLICK])
Som jag typ även har sagt sen hon föddes så ska jag fira hennes namnsdag som om de vore hennes födelsedag.
Förklaring för de som inte vet är att Tösen fyller år den 27:e Dec. Och det vill säga att det går ett helt år och sen blir de julafton och födelsedag och sen ett helt år utan någonting tills slutet på Dec kommer.
Och hennes namnsdag är som sagt den 11 Juli och det kan ju inte vara mer än perfekt att fira henne mer speciellt även då!? :)

Jag hoppas verkligen att de blir fint väder, för då sätter vi oss ute, så alla barnen får leka, vi "vuxna" får umgås och alla käka tårta osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback