Västerås

Elin kom runt kl 1 och hämtade mig och Tösen och då åkte vi direkt till bilen som hon skulle köpa. Tösen va jätte trött så hon somnade direkt i bilen men vaknade till då Elin skulle test köra den nya bilen. Och även om de spö regnade så hade Tösen de roligt ute. Plaskade med fötterna i vatten pölarna osv. Efter de kom tillbaka efter en liten tripp med bilen så köpte hon den. Lätt och gjort typ.

Men vi tog den "gamla" bilen och åkte in till Västerås Centrum och gick runt i lite affärer sen åt vi på donken. Tösen fick lite mjölk som jag sen tog ifrån henne då hon skulle äta. Som vanligt så blev hon ledsen för att hon inte fick sin mjölk som hon ville, men jag vet att hon bara dricker sig mätt om hon dricker en massa innan hon ska äta. Men de gick över lika fort och precis då hon blev nöjd igen så kom en personal inne på donken och gav tösen ballong och sa "Hörde att du va ledsen så här får du". Sjukt sött!! Och jag kan lova att hon sken upp som en sol direkt.

Efter donken så åkte vi till den nya bilen. Parkerar den "gamla" bilen (som hon senare ska hämta) och vi fick packa all viktiga saker i den "gamla" bilen till den nya och sen bar de hemåt.

Vi kom hem kl 6 och då va de inte så värst mycket att göra än att mysa, ge tösen en lätt middag och sen la henne i sängen.


Tösen när hon leker i vatten pölarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback