Duktiga Jag! :D

Innan grav-tiden så va jag värktablett-knarkare minsta lilla ont så tog jag en. Men efter jag fick Tösen så är jag typ "emot" det, utan anledning och inte ens tänkt på de själv.
Är nog mer emot för Tösen, hon har fått supp 3ggr och de är dom gångerna on har mått så dåligt att de har rubbat hennes sömn på natten, då suppen hjälpte.
Jag själv har inte tagit någon sen hon kom förutom idag, för FAAAAAN vilken jävla mens värk jag hade när jag vaknade. Jag har verkligen aldrig haft så ont :|

Nu har jag varit duktig att städat hela lägeneten, så nu är den fin och ren :) I LIKE! Tror nog jag måste köpa dammsugar påsar, its dont suck anymore :)
Är du sjukt varm, trött men ska sega liite sen tvinga Palle att komma hit med min tös :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback