Fredag =)

Dagen idag har bestått utav mig och Tösen bara =) Riktigt mysigt!
Vi vakna, hon käka frukost, lekte, myste och sov lite middag. Efter middagen så traskade vi ner på stan. De jag visste va att jag skulle hämta ut min mobil men sen inget mer. Och hade inte heller pratat med någon annan. =)
Direkt när vi kom in i Paus huset så ställde jag Tösen upp så hon fick gå, direkt så hämtade vi ut min mobil, sen åkte hissen upp och kollade på lindex, sen hissen ner för att kolla på Åhlens sen upp igen till mitten då tösen fick en boll :)
Detta tog ca 1 timma, för att Tösen gick HELA tiden :D Hon va ju så jätte söt i affärerna när vi gick där, rörde inget men tyckte väldigt mycket om att titta på andra folk spec barnen :D Så sjukt söt :D

Efter de så gick vi ut men Tösen ville då sätta sig i vagnen så de fick hon. Sen fick man lite sällskap och sen blev de att bara traska hem. Samtidigt hade hon jätte roligt att ge mig bollen, ville att jag skulle ge henne bollen osv osv =)

Som sagt, en riktigt mysig dag bara hon och jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback