God morgon gott folk!

Vaknade utav att Tösen verkligen skrek, de hon verkligen inte brukar göra. Hon brukar bara ropa på mig efter ett tag.
Kommer in.. Vilken mysig blöja man fick på köpet ^^

Gud va Tösen börjar att testa gränserna mer än innan, vad hon får och inte får, hur mycket krävs för att jag ska ta upp henne osv.
När hon va på något förut så gick de med att bara säga ajjaj, nu funker de också men hon ska självklart testa en gång till och en gång till sen blir hon flyttat till en annan plats :P hehe!
När hon är sådär lite smått grinig så går hon emot mig, när hon ser att jag ser henne så låtsas hon ramla för att hon tror att jag tar upp henne, när jag sen kollar vidare ställer hon sig upp och går närmare.. tills jag tittar igen :D hahaha!!
Hon försöker även kolla hur mycket man hämtar saker för de hon pekar på. De flesta hämtar sakerna till henne när hon pekar på de, men icke för mig. ^^

Om 40 min så ska vi röra oss mot Dagis. Och kl 11 ska jag tvätta och städa lägenheten lite. Sen ska vi förmodligen ta en lite promenad med "Tjockis" Frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback