Godmorgon Söndag.

Skönt att jag faktist precis har vaknat typ. Mycket skönt att få sova ut innan min Tös kommer. Måste även städa undan allt här..
Lite roligt att när man är med Tösen så visst man skrattar, osv när hon gör något knasigt, som hon oftast brukar göra. Men när man är utan henne, så väntar man bara på att en tös ska komma och göra sina knasigheter. T.ex: Sitter på toan och bara vänta att hon ska komma vid dörrkarmen och säger "Boo" :D hehe. Min gris.

Helgen har varit massa bra! Joar på fredagen och Olles igår. Skönt att Olles stänger kl 1 för jag kände att jag nog inte skulle orkat längre, va ju såå trött. Men ja, de va kul! =)


Varför ska man hela tiden lägga ner energi, när man själv inte får något tillbaka?
Lagom trött på detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback