Hej hopp!

"tjockis" Frida, vart är du???? Blää =( Hennes nr är ej sparad på mitt simkort utan på mobilen, men den lämnade jag ju in i måndags.. DAMN!!! Och hon är ej inne på msn =(

Idag har jag tvättat, städat och varit hos Jenny en liten stund. Tyvärr kan jag inte dammsuga här hemma =( Måste komma ihåg att köpa påsar till den. Och så som de ser ut på golvet när Tösen har käkat klart så kan jag lova att man dammsuger OFTA! :D

J-H är räddaren är nöden idag. Fick låna pengar, de visade sig att de även va dubbel så mycket än va jag frågade om :) Hehe! Sicken tur att man får pengar imorgon så jag lånar inte pengar så länge :P hehe!

Fick ett sms idag att min mobil har kommit tillbaka från service (stavning?), GUD va fort de har gått. Lämnade ju in den i måndags. Men tror de blir att hämta den imorgon.

Dax att börja vika tvätten och sen hämta tösen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback