Leende i det arga..

Jag är så sjukt sur på BVC!!! Förstår inte att de endast tänker på pengar. De är ju precis de dom gör. Allt kostar ju, att bli undersökt.. Men faaan hon är 15månader gammal och det är något FEL!! Och hur fan ska en tant i telefonen säga att de inte är någon fara?! Gaaaaah!! imorgon ska jag verkligen bråka med allt och alla, för någon ska faan undersöka min tös!

Letade efter en ny bilbarnstol till tösen, jag och trycka runt på nätet! Jag hittade en, precis sån jag vill ha för 400kr. Frågade om han kunde hålla den till nästa fredag (då man har lite mer pengar) och han skrev även att han (han bor i västerås) ska till sthlm näst nästa tisdag och åker då förbi Enk. Hur bra är inte de då? :)

Först sängen för 1kr (fast hon fick en HEL 5a) och nu en Britax Asis bilbarnstol för 400kr. Woohoo!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe. Buss kanske inte alltid är det enklaste lixom heller så. Jo, får hoppas på att du får nått vettigt svar av dom.

2009-03-11 @ 21:45:41
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback