Onsdag?!

Gud va denna dag har bara rusat iväg. Helt sjukt.
Efter jag hade lämnat Tösen på dagis så va de bara att bege sig hemmåt. Jag har tvättat, städat i alla rummen, vikt och fixat alla kläder jag fick igår, och fixat och ha mig i linne skåpet i badrummet så alla tösens kläder är där inne. Då hon nu har sjuuuukt mycket kläder att de inte får plats i skåpet i klädkammaren :P
De tog sin tid kan jag lova, då inte mycket ville som jag ville i början.
Ja, sen va de massa pås-slängande osv osv..

Sen va de bara att hämta tösen, ge henne mellis och passade på att dammsuga. Sen har vi bara kramat en massa sen middag och sen va tösen så trött. Halv 6 så lade jag henne i sin säng och hon somnade direkt. :)

Nu då?
Lite roliga program idag på tv! Woohoo!
Men tror jag ska bada snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback