Så svårt..

Jag har hämnat i denna period igen då jag inte kan äta. De har pågått nu i över 1 vecka.
Vill känna någon lust för att äta, vilja ställa mig och laga mat.
Visst kan jag acceptera att de är någon sån dag ibland men över en hel vecka?!
Självklart har man släng ihop något till Tösen dom dagarna.

I fredags så va de ju party för min del. Den korta stunden jag höll mig vid liv så hade jag de SKIT roligt, önska de kunde vara längre... =( Ville dansa osv osv...
Men ja, med att jag bara har käkat 1 gång under hela veckan och sen alkohol på de.. Funkade inte så bra..

Sen igår så mådde jag mer än dåligt så de blev att vara med Tösen och hennes pappa. Sov även hos honom och idag morse så åkte vi och stor handla mat. Ett tips: Handla ALDRIG mat när man mår dåligt.. Då blir de inte mycket hem..

Vill få orken tillbaka!! Har varit så seg hela veckan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad trist att du känner så :(



Jag vet inte vad man ska göra åt det.. du har ju varit duktig och lagat mat och bakat och pysslat, blivit bättre och bättre hela tiden nu, men det kan säkert komma perioder då man inte vill också..



Men äta bör man ju.. men ja, trist att du känner så.. :/

kram

2009-03-29 @ 17:59:21
Postat av: Vickan

Oj, jag vet inte om mitt namn försvann på min förra kommentar.. det var jag som skrev det iaf..

2009-03-29 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback