Vad kan de vara?

Funderar lite på vad de kan bero på ang Tösens lösa mage.
Pga att jag va känslig mot gluten när jag va liten så har jag tittat runt lite på symtomer.

Glutens symtomer:
  • trötthet <- Icke
  • diarré och andra mag-tarmbesvär <- Inte diarré men de andra.
  • viktminskning <- icke ^^
  • värk i skelettet <- Icke?!
  • blåsor i munnen <- Icke
  • blåsor på huden <- Icke
  • svårigheter att få barn.
Laktos symtomer:
  • gaser <- Icke reagerat att de har varit ohört mycket gaser..
  • lös avföring eller diarré <- Lös avföring(!!)
  • magknip <- Icke?!
  • uppsvälld mage. <- Njea, hon har allt en mage min knubbis <3 :P
Har även en känsla att de kommer att be oss komma ner, lyssna lite på när jag berättar hur de är med Tösen. Sen förmodligen be mig att sluta med all mjölksocker i 4 veckor och se om de har blivit bättre. Sen ska(!) de göra tester om tösen är Laktosintolerant eller allergisk mot komjölkprotein.


Att man känner sig så hjälplös när de gäller sitt barn.
Att man vet att något inte står rätt till men ingen tar en på allvar =(

Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej :) Men om du får tid i Uppsala så kanske det blir värre. :) Hoppas du får svar i morgon i alla fall ! Söt bild på din dotter här i alla fall. Hon ser så glad ut :)

2009-03-11 @ 21:57:07
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.
Postat av: Jennie

Okej. Det är ju bra det i alla fall :)

2009-03-11 @ 22:01:23
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback