Dom 3 v:n! -Nej tack!

Ser/hör/läser många ang sina drömmar här i livet.
Istortsätt alla vill ha hus, gift, barn osv. Ja dom 3 V rätta sagt!!

Är de bara jag som är udda isf?

Jag drömmer inte om hus.- Hellre köper jag en shysst lägenhet/radhus isf.
Jag drömmer inte om att vara gift. -I dagens läge så vill jag INTE ha ett förhållande.
     Jag har inte Den tiden, orkar inte lägga ner Den energin osv. Jag och tösen har de bra som de är nu!! Bara vi 2
     och våra rutiner.
Jag vill ha en "stor" familj egentligen men verkligen Inte nu. Vill lägga ner all min energi, känslor, kraft, tid m.m till Tösen. Och vill då att de SKA vara mamma + pappa och barnen.
Jag drömmer INTE om bil. -Nej, nej och åter nej. Jag vill INTE ta körkort. Visst de är smidigt på alla sätt, men ne.. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback