God morgon!!

God morgon!

De ända som är bra när man inte har tösen hemma är att man kan vakna i sin takt, ta de lungt på morgonen. Men när man själv vaknar till ordentligt så saknar man henne =( Som nu, jag saknar henne TOK mycket.
Så jag ska hoppa in i duschen, ta dammsugaren runt lägenheten och sen ringa och säga att tösen min ska komma hem, nu! :) hehe

I fredags så åkte jag till sthlm, för att vi skulle se på bio. Vi såg Änglar och Demoner (Ingen hit från min sida) som började 23:30. Filmen va över 2 timmar lång så efter den slutade så åkte jag hem igen.

Igår va de planerat att vi skulle till Sthlm, men de va tok för sent när allt hade blivit klart. Så, först åkte jag med J-H för att han skulle lämna sin bror och lämnade av mig hos Michis. Jag va där ett tag och sen åkte jag med J-H igen för att han skulle lämna av en kompis i bålsta och ville ha sällskap hem. Sen blev kl rätt mycket så jag gick och la mig.

Nu till något nytta... Hej då ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Min son blir 14 månader nu den 31 maj, så det är verkligen full fart. Han är ett riktigt energiknippe kan jag lova, haha.



Ja, jag har varit ensam ända sen graviditetens start.. Och jag tycker faktiskt det har gått toppen. Klart att det har varit tungt, speciellt bebistiden då sonen hade kolik och jag hade ingen som kunde avlasta mig. Men det gick, och här är jag nu.. Jag är har tur som har mamma och hennes man som tar Jonah nån gång då och då när jag behöver sova vila ut mig och ladda batterierna lite :)



Har du också varit själv hela tiden eller?

2009-05-24 @ 20:11:06
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kryssade fönstret utan att ens kolla om jag skickade iväg kommentaren eller inte haha.. Klumpigt.



Jag har aldrig heller varit tillsammans med pappan, han är helt ute ur bilden.. Han finns alltid inte ens med på ett litet hörn, men det var hans val och det är nog ett val som han kommer ångra så småningom :)



Vad skönt att tösens pappa ändå är lite delaktig.. Träffas dom ofta?

2009-05-24 @ 20:30:57
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback