Helgen

Snart är de sängen som kallar, fast jag egentligen inte är trött, men måste sova då man ska upp tidigt imorgn igen.

Ja, vad har man gjort i helgen då?
Känns dumt att man inte har passat på med de viktiga sakerna nu när man inte kan göra de under vardagarna längre. Skulle verkligen behöva tvätta, men har inte haft någon ork eller vilja då de har varit så sjukt fint väder.

Igår va jag och Tösen och några till i Skolparken då de va karneval, inte direkt något att hänga i julgranen med men de va skönt att sitta på filten och tösen + de andra barnen lekte en massa :) Och tösen va helt såld på karneval tåget.
Sen sov även Neo här.
Idag har vi varit hos min mamma och ätit tårta.

I fredags pillade jag även lite i tösen rum:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback