Oh shit... not again.

Va tror ni hände imorse när jag väntade på tåget och precis lagt på när jag snackade med P.. Jo, min mobil bara dog. Denna är faaan värsta mobilen som finns, fine 1 gång. Men detta är typ 4:e gången jag lämnar in den. Jag som köpte den i nov. Lagom irriterad. Men nu har jag en annan mobil och vette fan inte när jag har tid att lämna in min mobil.. tråkigt nog då jag ÄLSKAR kameran på den :(
Har iaf min digitalkamera och den duger fint så länge :)

Åååh idag fick jag ju hem min tös. Sjukt att man har saknat henne sååå.
När vi kom hem och skulle byta om till pyamas och de så tog jag av henne blöjan och hon satte sig på pottan direkt. Thats my girl <3 Sen så gick hon och satte sig i sin säng med boken i knät och ropade på mig för att jag skulle läsa.

Woohoo... Jobb imorgon och hela veckan ut. Lite trist då man har varit hemma en hel vecka. Men vi håller tummarna på att tösen håller sig frisk ett bra tag till så vi verkligen kommer in i rutinerna.

Ne nu blir de sängen!!



Vilken tur att de finns lögner,
för tänk om allt som man hörde va sant.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej. Men det är ju bra i alla fall att jobba på helgerna med. Som sagt du kan ju jobba igen lite på så vis :) Usch vilken otur du har med din mobil. Inge kul det inte. Vad är det för mobil du har ?

2009-05-03 @ 21:33:50
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Vickan

Hej Ulrika!



Jag tänkte tipsa om en tävling jag har i min blogg

http://mittharligaliv.blogspot.com/2009/05/smyckes-tavling-d.html



Jag lottar ut ett armband jag valt ut själv, det är väldigt fint :)



I samarbete med en smyckesbutik på nätet, jag är inte sponsrad så jag får betalt eller nåt annat, det är ett mindre samarbete bara.

Jag får lite rabatt när jag beställer bara, och nu lottar jag ut ett av deras armband :)



Jag har inte så många läsare på min blogg, så jag tänkte om du ville vara med, ser inte så bra ut om det är ett fåtal bara som är med och tävlar, gärna så många som möjligt ju :)



Man ska bara kommentera i inlägget om varför du vill vinna armbandet, om du vill ha det, eller ge bort det eller vad som helst :)



Du får gärna vara med :D

2009-05-04 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback