Såå stor!

Folk som inte träffar tösen varje dag som jag gör kommenterar alltid att hon har blivit så stor, att allting har ändrats osv. Jag själv ser ju inte det.
Men idag när vi (Ja, tösen också) kollade på gamla bilder och video på henne så kan jag verkligen förstå de!
Och jag säger bara, så sjukt mycket hår hon har nu på huvudet! (och så ljust!) Har klippt luggen 1 gång innan och måste snart göra de igen. Håret i nacken har även blivit lite lockigt.

Tösen 2½ månad gammal


Tösen 11 månader gammal.


Tösen idag (17 månader gammal)


Ja vad säger man, lite skillnad? :P

Ända skillnaden jag märker på henne att varje dag säger hon något nytt ord och att hon förstår mer och mer. Jag tror inte ens att jag har insett hur mycket hon förstår. Alla vardags saker förstår hon.
Ja, de går inte ens att förklara med ord längre vad hon kan :)

Mamma sååå stolt <3

Kommentarer
Postat av: ☆Soya☆

Men gud så söt!



Hon ser så vuxen ut på det sista fotot. Guldtjej!

2009-05-29 @ 23:36:19
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: e

Hon är helt underbar! Så jäkla söt!

2009-06-13 @ 21:08:29
Postat av: Elin Hejdenberg

Hon är helt underbar! Så jäkla söt!

2009-06-13 @ 21:08:46
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback