Min lycko dag... JaJamensan

Min stora lycko dag började egentligen kl 10 igår kväll. Den tiden jag precis skulle släcka ner i lägenheten för att sen krypa till kojs... Då passade tösen min på att vakna. Orkade inte då så både hon och jag gick och la oss i min säng. Hon rörde en massa på sig så jag vände ryggen till och somnade vaknade till kl 12 på natten. Vad ser jag då tro? Jo en liten tjej som LEKER. Gah. Så jag sa åt henne att hon ska lägga sig i min säng för att sova. Självklart ska då katt fan hålla på... Med mycket om och men så somnade vi... Tror allt jag måste ta ett snack med dagis idag ang hennes sov timmar under dagen. För som de såg ut i natt funkar inte de... Sen idag på jobbet så ska jag självklart börja att blöda näsblod Igen! De var inte första gången direkt på dessa dygn... Sen när man väl har slutat och ska gå upp till tågParongen tror då fan att någon var på toan vid spärrarna och självklart skulle ut då jag gick förbi, smack så fick jag dörren på axeln... Den ända riktiga positiva saken idag var ett sms. Beställde ju leksaker till tösen förrigår kväll och de har redan kommit in till posten. Älskar den billiga leksaks sidan. Billiga leksaker, mycket att välja bland, lika mycket frakt ovasett hur mycket man än beställer och sen den SJUKT snabba leveransen.

Kommentarer
Postat av: Frida & Riley

Åh! Vad är det för sida mån tro ?

Trist att du hade en dålig dag :( Hoppas nästa blir bättre :)



Kram <3

2009-11-14 @ 16:16:00
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback