Nedräkningen börjar snart!

Imorgon är det 1 Dec och det vill säga att nedräkningen till Julafton börjar på riktigt.
Jag gillar alltid 1 Dec då man känner sig som ett litet barn igen.
Att öppna första luckan på chocklad kalendern och önskar att dagar kunde gå lika fort som om man skulle öppna alla luckor på en och samma gång.

Dock blir det ingen chocklad kalender för mig iår.
Julen är till för barnen sägs de?! ;)
Så denna jul får tösen.



Tösen får lite delux :D
2 chocklad bitar på morgonen och leksak efter dagis.
Haha då blir det alltså, 3 leksaker och 4 godisar när hon kommer hem från pappa helg.
De va inte illa pinkat för att vara en sån liten tös som hon ;)

(Den blåa tomte kalendern är ifrån Tösens mormor
Hello kitty är ifrån moster Elin
och sen My little pony är ifrån mig)


(Vem kan gissa vad tösen får imorgon?) haha!

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma.

vilken underbar header du har nu, helt fantasiskt ju=) skönt att det är fler än jag so lugnt tycker att kidsen kn få ha chokladkalender!=)

2009-12-01 @ 13:25:53
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Johanna

Hej!

Vilken fin my little pony kalender. Var du köpt den?

Nu är det bara 23 dagar kvar...

/Johanna

2009-12-01 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback