Saknar

Saknar min gris så sjukt mycket =(
Fick prata med henne i telefonen igår när hon var hemma hos sin pappa.
Sen efter ett tag så sa hon "nenne oma mamma" och så sa jag tillbaka "Ska Nellie komma till mamma?" Så sa hon tillbaka "aa" och sen blev hon sååååå sjukt ledsen =(
Verkligen hjärtskärande..
Aldrig hört henne vara ledsen på det sättet.
Mammas lilla gris <3

De är så mysigt att när man är på väg hem så saknar man henne sååå sjukt mycket och man blir så glad att man när som ska hämta en glad liten bus på dagis.
Men de jag HATAR är helgen då hon är hos sin pappa. HATAR denna saknaden.

Har inte träffat henne sen i torsdag =(
För på fredag morgon så sov hon fortfarande när jag gick till jobbet. Och jag försökte vara så tyst som möjligt för att inte väcka henne. Och gav henne en puss på huvudet innan jag gick.


(Tösen 11 månader)
Du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback