Allt och inget.

Sitter just vid denna sekund på 1a bussen som tar mig till Sumpan för att sen ta tåget hem. Idag på lunchen så köpte jag en bok "Vår lilla hemlighet". Jag som verkligen inte läser böcker annars kommer nu börja med det. Iaf just nu när tösen har kommit in i en seperations? (Stavning?) fas. Så nu för tiden är de bara inte en bok och sen sover hon gott. Därför köpte jag en bok som jag kan läsa medans jag sitter nedanför henne tills hon sover djupt.... Kan för allra första gången säga att de ska bli jävligt skönt i helgen då hon är hos sin pappa, första gången jag verkligen känner att jag måste få nya krafter. Men helgen blir inte så lugn för det. På fredag ska jag fixa med Rileys dop present :) och fixa i förådet, bort med all skit och få större ordning. Ska även fixa i klädkammaren då de bara är skit där också, använder inte klädkammaren längre. Har även lite planer som kommer bli där inne istället:) Sen på lördagen så är de dop, senare mot kvällen ska jag ut med familjen. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Mixx

Den boken läser jag oxå, Den är verkligen hämsk. Det krävs lite för att smällta hennes historia men fy fan hatt det ska finnas i vår värld.

2009-10-22 @ 22:56:40
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback