Måndag!

Sitter just nu på parongen och väntar på tåget hem. Kan ju börja med att säga att dagen idag fick jag reda på lite mer ang jobbet, nu är de positivt;) I helgen var jag som sagt barnledig, gud va de behövdes, jag behövde sakna tösen. I fredags så sov Mixx och hennes dotter hos mig. Vi rensade ut Hela mitt föråd och klädkammaren, känns så Jävla bra! Vi fixade det sista på Rileys dop present. Och kan säga att den var populär! Bilder kommer, jag lovar! Sen lördagen så var jag på Rileys dop, så fint! Man blev nästan tårögd när Rileys moster läste en dikt. Sjukt fint! Efter dopet blev de as god fika och sen hemåt. Efter det gick jag ut med familjen och åt och sen gick jag till Mixx. Så söndagen så segade vi hos Mixx och sen bar vi alla hem till mig och mötte upp tösen min. Städade hela lägenheten. Köket är sjukt fint nu. Tack Mixx för hjälpen;) Tösen somnade utan problem Men kom dock upp till mig på natten. Vet inte riktigt när då jag inte ens vaknade utav de;) Men det problemet får jag ta senare, nu kämpar vi på att hon ska kunna somna som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Snygg Bloggg ^^ (:

Fint Skrivet ( :

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Jag har en frågestund nu så jag skulle vara jätteglad om du ställde en fråga :D

2009-10-29 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback