Varför?

Sen i torsdag då Allt DET hände så har Tösen min verkligen inte kunnat somna bra i sin säng.
I andras sängar, hos sin pappa som hon va i helgen har de inte varit några problem. Men just i Sin säng.
Why??
Vill ju inte att hon ska vara rädd för att sova i sin säng.
Men jag kan ju inte heller gå med på de hon vill, att sova med mig. För då kommer de bara fortsätta att hon vill de.
Jag stängde dörren för henne då hon skulle veta att jag menade allvar, tror ni inte att den tösen lyckades öppna dörren? Jo, självklart..
Men efter så stängde jag dörren igen och gick och tittade på soffan. För då visste jag, att hon kommer ut.
Men kan lova att de tog emot att höra henne så ledsen =(

Men ett Bra tag senare så gick och och la sig i sin säng och somnade.
Tur  de..


Men är detta pga Det som hände i torsdags?
För att hon såg hur jag mådde? Hur jävla rädd och skakig jag blev?

Hoppas detta blir bättre!



Kommentarer
Postat av: roxxxy

men jösses stackars lilla tösen

förstår hur hemstk det måste vara som mamma att se sin lilla tös så rädd:/

2009-10-16 @ 16:58:59
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback