Dagis kort

I veckan så ska de ta kort på tösen dagis, första gången tösen kommer få ett dagis kort.
Hmm, hur länge brukar de ta från dagen då dom tar kort tills man får korten?
Känns som en evighet när man var "där" själv.
Jag själv är ju van när man skulle ta kort att fotografen hade lagt upp en grå/blå liknade skynke bakom och alla stod på rad och sen fick alla gå ut igen och sen plockade de en och en och tog kort i en liten "bås" som fotografen hade fixat.
Men så kommer de Inte vara för tösen. För på hennes dagis tar de utomhus, och de gillas SKARPT!
Bilderna blir ju så mycket bättre i utomhus ljus än inomhus med blixt.


Varför sover jag icke för? haha de chockar mig själv att jag har lyckats att hålla mig vaken, och längre blir de för jag ska pilla lite med bilder osv

Kommentarer
Postat av: Mixx

Jag tror att det tar typ 1- 1 1/2 månad ca.

Tar skit lång tid iallafall.

2009-09-13 @ 23:33:02
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback